zondag, december 17, 2006

Afgelopen vrijdag was het weer zover......
Vanaf de snelweg kon je het al zien....een groots vuurwerk !!! Dat beloofde wat, en ik sloot aan in de file richting kantoor. Halverwege vroeg de parking girl aan mij de autosleutels en verwees me door naar de grote limo's die stonden te wachten. Al snel zat ik, onder het genot van een welkomstborrel, in een limo welke zich geruisloos parkeerde op de rode loper voor de ingang. De deur werd opengedaan en ik werd verwelkomd door de Regiomanager met een warm "happy christmas" . Hij begeleidde mij naar binnen waar een viertal schaars geklede dames het overnamen van hem. Wederom kreeg ik een welkomstborrel en werd naar boven gedragen. Hoorde ik dat goed, was Marco Borsato al bezig ? Jawel, ik zag diverse collega's al dansen terwijl Marco hun vocaal begeleidde. En zag ik daar Galiev nou zitten in het lounge gedeelte ? Damn, dit beloofde wat...
Het kantoor was opgedeeld in diverse ruimte's, waaronder een lounge-gedeelte, een echt podium, en zelfs voor de liefhebbers een dark-room. Tjeemig wat een gezelligheid !
En ik herkende de unitmanagers zelfs in hun nieuwe ober-outfit. Op een tafel sneed de regiomanager onder luid gejuich de gebraden reerug aan. En wederom vloeide de champagne rijkelijk. Ik zag zelfs mensen met de nieuwste spel-console's onder de arm naar huis gaan.

Hee, slaaf, wakker worden !!!!..... jij komt je rantsoen ophale ? euh, ja ik kwam voor het kerstpakket. Nou, wat is je nummer, dan ken je daarzo eentje pakken. Euh, nummer ? Ja dat weet je toch, we doen hier alles met nummers, namen zijn zo moeilijk.
Nou pak zo'n ding dan kan ik weer naar mijn hok..... Jamaar de kerstborrel dan ? Kerstborrel ? je bedoelt kerstborrelnootje ! nou, pak er maar een en neem een ranja en dan wegwezen, ja ?

zucht... het was weer schitterend dit jaar....not

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hulde!!!, mooi verwoord! inderdaad een loonslaaf ben je..anders niet. Gelukkig put ik veel kracht uit de warmte en waardering van de coa- medewerkers.....ahum

15:51  
Anonymous Anoniem said...

Yeah right !
warmte en waardering van de COA....ik zou zeggen , trek een nummer en sluit achter aan :-)))

21:09  

Een reactie posten

<< Home