zaterdag, mei 19, 2007

Ouchhh.......(KLIK)

knip:>
Nog een voorbeeld van zo’n hype-bedrijfsnaam: Trigion, het beveiligingsbedrijf ontstaan uit een fusie van Falck en PreNed: 87% van de Nederlanders heeft er nooit van gehoord. En het is met 6.400 medewerkers allesbehalve een klein bedrijf.

Bovendien vinden veruit de meeste Nederlanders nieuwe bedrijfsnamen als Selexyz, Trigion, Dedicon en Asperion onduidelijk, ongeloofwaardig, niet passen bij de bedrijfssector en ook nog eens on-Nederlands. Kortom: vaag en nietszeggend. <:knip

Zo, wat heeft het gekost en wat heeft het opgebracht ??
Kortom : het verklaart de lunch bij de BHV-cursus.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

top [url=http://www.001casino.com/]free casino[/url] brake the latest [url=http://www.casinolasvegass.com/]casinolasvegass.com[/url] manumitted no deposit reward at the foremost [url=http://www.baywatchcasino.com/]www.baywatchcasino.com
[/url].

04:13  

Een reactie posten

<< Home